Spa

Igår kväll hade jag spamys. Tänkte berätta för er hur ett spa hemma hos mig kan se ut. Först rengör jag ansiktet med en tvättgelé sedan peelar jag ansiktet och efter det sätter jag på en lermask och kryper ned i badkaret och låter det verka i cirka en kvart. Samtidigt som jag badar, kanske till och med flera timmar innan, så låter jag även en inpackning verka i håret, jag använder mig av naturliga hårinpackningar från hemmet och igår använde jag mig av kokosolja. Sedan använder jag en kroppspeeling och duschar av mig allt. I ansiktet använder jag sedan ett rosenvatten och en morotsolja på det och sedan en ögongelé ibland. Resten av kroppen smörjs in med kokosolja, det återfuktar massvis. Älskar min kokosolja, den fungerar till så mycket! Efter en sådan här spakväll känner man sig ren, len och fräsch! :)
 
Hur ser eran egentid ut? Era spadagar?
 
/E


Kommentarer
Anita

Åååå. Du kanske kan hyra ut badkaret nån gång ;)Va sugen jag blir ;)

Svar: Absolut :D
None None

2012-08-20 @ 21:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0