22 augusti

Igår den, 22a augusti, var en väldigt trevlig dag. Jag tog det mest lugnt och bara slöade under dagen förutom lite handling och så. Men på kvällen kom fina Nina hit och förgyllde dagen. Ens vänner kan verkligen göra en glad! Det var jättetrevligt i alla fall, vi pratade, handlade, lagade mat och såg på film, hur mysigt som helst! :) Idag ska jag plugga lite körkortsteori, diska lite, ta hand om världens gosigaste katt som verkligen fått rätt namn: Mamma Mys, kallad Mys eller Mysan och även se på lite serier och film. Imorgon ska jag umgås med världens bästa vänner! Det blir all girls night! Wonderful! Det behövs verkligen ibland!
 
Nu: Plugg!
 
/E
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0