Spakväll

Ibland måste man ta hand om sig själv. Igår var en sådan dag, då tog ett varmt bad och läste en bok, jätteskönt! :) Jag gjorde även rent mitt ansikte och peelade och använde en lermask och sedan fuktkräm, hur skönt som helst! :D Idag känner jag mig ompysslad och ren! :D Och ansiktet är jättemjukt och härligt! :) Som sagt ibland måste alla få ta det lugnt och bara tänka på sig själv! :)
Idag kommer det att dyka upp lite sminkbilder. Kände att jag varit lite dålig på att uppdatera på ett tag. Så idag kommer det lite nya sminkbilder.

Jag tänkte dock ställa en fråga till er läsare, och jag uppskattar verkligen om ni svarar! :)
Vad vill ni se mer av i den här bloggen? Ge mig tips. Vad är det ni vill läsa om? Vill ni se mer sminkbilder? Isf idéer på teman? Vill ni att jag ska ge min version av disney? Eller kanske av kändisar? :) Tips och idéer uppskattas!

Tack för att ni svarar på frågorna :)

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0