Breaking Dawn

Jag längtar och längtar och snart sker det, filmen Breaking Dawn har premiär! :) Jag gillar de tre tidigare filmerna och jag hoppas att den som kommer nu blir en riktig hit! :)
Jag måste säga att jag överhuvudtaget gillar filmer och böcker som går in i magins - och fantasins värld. Favoritböckerna genom alla tider är Harry Potter serien. Men jag har även blivit ett fan av the twilight saga.

I alla fall så har Breaking Dawn premiär på SF bio den 16 november :D - Lita på att jag kommer vara där! :D

Någon mer som ser fram emot filmen Breaking Dawn?



Kommentarer
Linnea

I dooooo! :D

2011-10-28 @ 17:33:35
URL: http://linnealind.blogg.se/
Linnea

Nu måste du uppdatera lite! :D

2011-10-31 @ 09:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0