Eftermiddag - och kvällsmys

Idag har jag umgåtts med en av mina bästa vänner :)<3 Det var ett tag sen vi sågs senast så det var riktigt kul att träffa henne :) <3 Vi hade det verkligen jättetrevligt! :D Vi kanske ska ses på fredag igen :) I alla fall så gick vi ut och åt en kebabtallrik och pratade lite , vilket alltid är mysigt :) Sedan bar det av hem till henne och vi såg ringaren i notre dame II - Inte en av mina favoriter, men absolut sevärd :) Vi tittade även på Desperate Houseviwes och sedan gick vi igenom lite av vår koreografi till dansen på torsdag. Känner mig inte alls säker på den, men med lite övning kommer det definitivt sitta. Jag har haft så mycket att göra på senare tid bara :) jag har i alla fall haft det jättemysigt idag och det måste göras om SNART! :D


Så det var lite om min dag :)


Ni får ha det så bra :) Vi hörs! :D


/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

allinlife

Hej och välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, smink, film, böcker, recept och mycket mer!

RSS 2.0